QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El temple romà de Vic reobre al públic després de les obres de millora

Amb la inauguració d’una mostra sobre els 180 anys de l’Escola de Música de Vic, el Temple Romà va tornar a obrir les portes divendres. Va ser el moment en què els visitants van poder alçar la vista cap al sostre, que ara permet veure tot el volum original de l’edifici. Els treballs s’han allargat cinc mesos més del que s’havia previst inicialment, i eren l’actuació més urgent prevista en el Pla Director del monument.