08/06/2026
Creen un grup singular a l’escola Quatre Vents de Manlleu per trencar amb la segregació escolar
La Tercera Federació de futbol va posar punt final la setmana passada a la temporada regular. Ara arriben els play-offs d’ascens i un dels noms propis d’aquest tram final de la lliga és el gurbetà i exjugador del Vic Ignasi Quer. El davanter va fitxar per l’Hospitalet, de la mateixa categoria, a mitja campanya. Tot i la seva joventut, ha acabat la temporada amb un total de 18 dianes, convertint-se així en el màxim golejador de la competició. Ara lluitarà per aconseguir l’ascens a la Segona Federació.