QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La consellera Paneque visita l’inici de les obres de la variant de Sant Miquel de Balenyà

L’esperada variant de Sant Miquel de Balenyà ja està en marxa. La consellera Sílvia Paneque ha visitat l’inici d’unes obres llargament reivindicades que permetran desviar el trànsit del nucli urbà. La nova carretera, amb una inversió de 2,3 milions d’euros, hauria d’entrar en servei l’estiu vinent.