26/06/2026
La primera taula rodona amb futbolistes osonencs de Primera Divisió
Amb una inversió de cinc milions d’euros, l’empresa de transport Sagalés consolida la seva voluntat de creixement amb la inauguració d’un centre operatiu i unes cotxeres a Vic. En un acte aquest matí, el conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper, ha assegurat la necessitat que té Catalunya de créixer fora de Barcelona i Sagalés n’és un clar exemple.