QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Sagalés inaugura el seu nou centre operatiu i cotxeres a Vic

Amb una inversió de cinc milions d’euros, l’empresa de transport Sagalés consolida la seva voluntat de creixement amb la inauguració d’un centre operatiu i unes cotxeres a Vic. En un acte aquest matí, el conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper, ha assegurat la necessitat que té Catalunya de créixer fora de Barcelona i Sagalés n’és un clar exemple.