Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Renfe informa de vint minuts de retard per una avaria a Balenyà

El sistema de senyalització no funciona i s’ha de donar pas als trens de forma manual.

  • El 9 Nou
  • 09/02/2011 | 8:14

Renfe ha informat d’una avaria al sistema de senyalització a l’estació de Balenyà de la lína R3 de Rodalies. Aquest fet obliga a donar pas als trens de forma manual, atès que en aquest tram només hi ha una via tant per anar direcció nord com sud.

L’avaria s’ha detectat a dos quarts de set del matí, i des d’aleshores els trens circulen amb vint minuts de retard, segons la companyia. Amb tot, alguns usuaris comuniquen a través de les xarxes socials que hi ha retards de més de mitja hora. De moment no hi ha previsió sobre quan es podrà reprendre la circulació amb normalitat.

NOTA DE PREMSA DE RENFE

“Incidència en el sistema de senyalització a Barcelona Sants

Barcelona, 9 de febrer de 2011
A les 07,42 hores s’ha detectat una incidència que afecta el sistema de senyalització a la via 8 de l’estació de Barcelona Sants, el que està alterant la circulació ferroviària en els serveis que circulen en direcció Plaça de Catalunya amb retards que poden superar els 15 minuts a les línies R1, R3, R4 i R7 de Rodalies de Catalunya.
Tècnics d’Adif s’han desplaçat fins aquest punt per procedir a la normalització de la circulació.

Entre les 06,00 hores i les 7,50 hores, una incidència de similars característiques s’ha produït en el trajecte Balenyà-Vic, a la línia Barcelona-Puigcerdà el que ha provocat retards de 25 minuts als serveis de la línia R3 de Rodalies de Catalunya.

En ambdós casos, s’ha detectat una ocupació de circuits, el que ha comportat, que per motius de seguretat, els senyals que funcionen de forma automàtica es posin en vermell. Aquesta circumstància provoca que el pas dels trens s’hagi d’autoritzar de forma manual, el que originar retards, sense que en cap moment s’hagi d’interrompre la circulació.

Adif obrirà una investigació per determinar les causes que han originat aquestes dues incidències.

Renfe i Adif estan informant d’aquesta incidència per megafonia de trens i estacions, servei SMS, Transmet, telèfon d’informació i atenció al client 902 41 00 41 i pàgina web gencat.cat/rodalies. ”

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fer un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per a fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.