Durant aquests dies, per 2,50 euros els clients podran tastar cada una de les tapes als establiments participants durant un horari concret i acompanyats per un quinto o una canya Estrella Damm, que continua apostant pel comerç local donant suport a aquesta iniciativa.
Cada client que tasti una tapa podrà emetre el seu vot al mateix local. Com cada any, només s’acceptarà un vot per client, tot i que es podrà tastar la tapa totes les vegades que es vulgui. Entre els vots emesos se sortejarà un val de compra als comerços del municipi, en col·laboració amb Ronçana Comerç Actiu.
L’altra novetat d’aquesta edició és un concurs a les xarxes socials. Segons Lídia Fernández, responsable de l’entitat Projecte Mexcla’t a Santa Eulàlia de Ronçana, amb aquest concurs s’ha volgut crear més ressò a les xarxes, i per això han engegat un concurs amb totes les persones que pengin fotos del Pintxo a Pintxo, ja siguin de les mateixes tapes o de la gent amb qui es comparteix aquesta festa gastronòmica. Es valoraran les fotos penjades a Instagram i a Twitter, amb l’etiqueta #PintxoaPintxo, o etiquetant al Facebook el Pintxo a Pintxo. El premi serà un sopar per a dues persones a l’establiment guanyador.
El dia 31 de juliol, coincidint amb el final de la festa major, es donaran els premis del Pintxo a Pintxo, tant el que hagi sortit del vot popular com el del jurat professional. Els dos establiments guanyadors participaran en un esdeveniment en el qual s’escollirà la millor tapa de la comarca.
{{ comment.text }}