Els Mossos investiguen tres persones pel presumpte conreu de marihuana amb una connexió fraudulenta a la xarxa elèctrica detectat en unes naus situades prop de la carretera de Gallifa, a les afores de Sant Feliu.
Segons ha pogut saber EL 9 NOU, la companyia elèctrica va detectar una defraudació de fluid a la zona que s’ha quantificat en uns 70.000 euros. A la vegada, es van rebre informacions de veïns sobre moviments estranys a la zona.
La policia va certificar la connexió irregular i, amb els tècnics de la companyia, van tallar el subministrament. A partir d’aquí, es va fer un seguiment que va donar fruit el 7 de març quan es van detectar uns operaris que retiraven elements de l’interior. Van explicar que els havien encarregat aquesta feina. A la nau, hi quedaven elements que evidenciaven que hi havia hagut una plantació preparada per a unes 5.000 plantes.
Els investigats són el titular de la nau, la persona que constava com a llogater i una que estaria al càrrec de la plantació. Se’ls imputen delictes contra la salut pública i de defraudació de fluid elèctric.
És el tercer cop en cinc anys que es relaciona aquestes naus amb la marihuana. La primera va ser el 2017. La darrera, l’abril de 2020: es va interceptar una furgoneta amb 40 quilos de marihuana a l’AP-7 i es va determinar que havia estat cultivada en aquestes naus.