19/06/2026
Els alcaldes denuncien que l’excés de burocràcia que frena els projectes municipals
Una noia de vint-i-cinc anys va morir divendres a la nit a la C-17 a Vic, després de sortir de la carretera amb el cotxe i bolcar. El sinistre va tenir lloc al punt quilomètric 57,7, al tram de la via entre els accessos a Vic pel sud i l’oest de la ciutat. La jove, veïna de Manlleu, era la conductora i única ocupant del vehicle.