Bombers de Granollers denuncien la presència de rates i puces al parc
El col·lectiu de bombers professionals de Granollers ha denunciat la presència de rates i puces al parc. La nit de dijous diversos bombers que estaven de guàrdia van patir picades de puces mentre dormien a les habitacions situades a la primera planta del parc.