QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’agrupació local de la Roca escull Carles Fernández com a cap de llista per unanimitat

L’actual portaveu del Grup Municipal del PSC de la Roca, Carles Fernández, serà el candidat a les eleccions municipals de l’any que ve. Ho va decidir per unanimitat l’assemblea de militants i simpatitzants, que es va reunir al centre cultural.

El 9 Nou
12/07/2014

Fernández, nascut l’any 1960, va ser el número 5 de la llista que l’any 2011 va encapçalar Miquel Estapé, que va deixar l’Ajuntament fa uns mesos.

El candidat viu a la Roca des de fa 21 anys, és llicenciat en Químiques i ha estat director tècnic del Consorci de Turisme del Vallès Oriental, que es va dissoldre fa dos anys. Actualment fa tasques de consultor en seguretat alimentària i ambiental i en temes de salut pública.

El PSC ha estat a l’oposició en els dos darrers mandats a la Roca, tot i que va ser la força més votada i va tenir el mateix nombre de regidors que CiU. L’any 2011 va tenir 61 vots més que CiU, però va quedar fora del govern arran del doble pacte de CiU amb el PP i ERC que va permetre que l’alcalde, Rafael Ros (CiU), mantingués l’alcaldia. Diu que la seva prioritat serà atendre les persones amb menys recursos i mantenir les infraestructures.

LA PREGUNTA

Creu que les converses d’alto el foc entre Iran i els EUA arribaran a bon port?

En aquesta enquesta han votat 570 persones.