Els Garrins s’estrenen als campionats d’Espanya de Rugbi Universitaris
L’equip de rugbi masculí de la Universitat de Vic, els Garrins, participarà per primera vegada als Campionats d’Espanya Universitaris que es celebraran el proper mes de maig a Puigcerdà. L’any passat, també celebrat a Puigcerdà, hi va participar l’equip femení, les Garrines.