QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La bicicletada del Besòs ja té unes 500 persones inscrites per a 1.500 places

La bicicleta per la llera dels rius Congost, Mogent i Besòs que es farà diumenge de la setmana que ve ja té unes 500 persones inscrites.

El 9 Nou
26/04/2013

El límit de participants es manté en 1.500 persones i es preveu que els dorsals s’esgotin a mitjans de la setmana que ve. Les inscripcions, que són gratuïtes, es poden fer a través de la web de la Diputació que organitza aquest acte conjuntament amb el Consorci per a la Defensa de la conca del riu Besòs i els ajuntaments del riu. També hi col·labora la Federació Catalana de Ciclisme.

Com l’any passat, la bicicletada tindrà una doble sortida: des de Granollers i des de Montornès. Les dues capçaleres es trobaran a l’aiguabarreig, a Montmeló, i seguiran avançant fins a Sant Adrià del Besòs, on la pedalada acaba al costat del mar.

LA PREGUNTA

Veu bé la regularització d’immigrants impulsada pel Govern espanyol?

En aquesta enquesta han votat 1182 persones.