Pacte de govern a Sant Bartomeu
El va anunciar l’alcalde, l’independent vinculat a Esquerra Emili Benito, en una entrevista a EL 9 TV. Ja van oferir l’acord als tres regidors de CiU, un cop passades les eleccions. Però aleshores l’exalcalde, Miquel Colomer, va demanar temps.