QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Una comitiva fúnebre ‘enterrarà’ aquest dimarts els drets socials a Vic

L’Assemblea pels Drets Socials d’Osona organitza aquest dimarts a Vic un acte de denúncia del que consideren és la fi dels drets socials.

Nota de premsa de l’Assemblea pels Drets Socials d’osona

Aquest dimarts, u de maig, l’Asssemblea pels Drets Socials d’Osona ha convocat un acte reivindicatiu que consistirà en la cerimònia d’enterrament dels drets socials que els governs actuals han decidit d’eliminar.

La sortida de la comitiva fúnebre serà a les 6 de la tarda a la Plaça Major de Vic, lloc on també acabarà el seu recorregut.

Assemblea pels Drets Socials d’Osona

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 698 persones.