Fem un Bizum?
No hi ha manera de convertir algú que és individualista en un jugador d’equip
No hi ha manera de convertir algú que és individualista en un jugador d’equip
El millor és compartir amb la gent que estimes un escriptor que et burxa el cervell i t’eriça la pell