Mireia Boya, de la CUP, al Club de Premsa d’EL 9 NOU
Parlarà aquest dimarts a Vic de la situació política un any després de l’1-O
Parlarà aquest dimarts a Vic de la situació política un any després de l’1-O
Els van comissar cúters, pals i tornavisos. L’Ajuntament estudia si presenta una denúncia