Égalité?
No tothom és igual davant les administracions públiques i privades. Això és ben sabut i l’experiència ho demostra en tota mena de camps. Qui fa alguna cosa per eliminar-les?
No tothom és igual davant les administracions públiques i privades. Això és ben sabut i l’experiència ho demostra en tota mena de camps. Qui fa alguna cosa per eliminar-les?
És difícil creure’s que arribi un dia que estar desocupat sigui un objectiu desitjable, però si ens empassem que a les 2 són les 3 també ens podem creure que hi hagi un moment que ens haguem d’esforçar per no treballar