QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Dos detinguts a Vic per un robatori amb intimidació

Va ser dissabte a la carretera de Manlleu

La Guàrdia Urbana de Vic va detenir dissabte dues persones acusades d’un delicte de robatori amb intimidació. Haurien intentat robar a un joves en un establiment de la carretera de Manlleu.

També van detenir una tercera persona. En aquest cas per aldarulls en un local del carrer Manlleu, segons ha informat la Guàrdia Urbana de Vic.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 598 persones.