Controlat un incendi de sotabosc a Olost A 2/4 de 7 de la tarda els bombers havien pogut encerclar el foc
“Ens agradaria que les inversions a l’R3 seguissin més amunt de Vic” Entrevista a Gerard Sancho (Junts), president del Consell Comarcal d’Osona