Se’n deien pobles
Amb els anys s’han desertitzat, no coneixem els veïns i sempre hem d’agafar el cotxe
Amb els anys s’han desertitzat, no coneixem els veïns i sempre hem d’agafar el cotxe
De mica en mica tot va prenent forma