QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Rescaten un cavall atrapat a Santa Maria d’Oló

L’animal havia caigut a un bancal de vinyes i no podia sortir-ne

Els Bombers han rescatat aquest dimecres al matí un cavall que havia caigut a un bancal de vinyes a Santa Maria d’Oló.

L’animal, que no podia sortir-ne per si mateix, l’han lligat amb un arnès i amb l’ajuda d’una grua l’han tret de la zona on havia caigut.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?