Edició Osona i Ripollès
Tria la teva edició predeterminada
Edició Vallès Oriental

Alumnes de 4t d’ESO de l’Institut de Tona i del Centre Ocupacional de Sant Tomàs fan el projecte ‘Photober’

El projecte va començar al setembre amb les restriccions antivocovid encara vigents, per la qual cosa a l’inici la via d’Instagram va funcionar bé per al projecte

Un gerro trencat i unes flors, ja seques, l’ombra de les quals queda projectada en una paret aparentment blanca. És una de les imatges que es troben al perfil d’Instagram , que han activat els alumnes de les optatives de Música i d’Educació Visual i Plàstica de 4t d’ESO de l’Institut de Tona i els usuaris del Centre Ocupacional de Sant Tomàs que hi ha a tocar de l’institut. “A vegades la gent veu roses seques i pensa que són lletges i no té per…

Contingut exclusiu per a subscriptors

Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't

COMENTARIS

LA PREGUNTA

Cal intervenció pública per afavorir l’ús del català?

En aquesta enquesta han votat 767 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't