EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Alumnes de l’institut Jaume Callís de Vic guanyen dos dels premis eTwinning 2010, d’àmbit europeu

L’institut Jaume Callís de Vic va ser recompensat en l’entrega dels Premis eTwinning 2010, concedits a Sevilla en unes jornades que van reunir 500 docents de 32 països europeus.

El 9 Nou
04/04/2010

Dos treballs del centre vigatà, coordinats per la professora Marta Pey durant el curs 2008-09, van rebre una distinció per haver assolit els objectius d’aquest programa educatiu promogut per la Unió Europea.

Els instituts que van presentar candidatura al guardó havien fomentat l’ús de les noves tecnologies com a eina de treball a les aules, a banda de potenciar el treball en xarxa entre alumnes de diferents nacionalitats.

L’institut vigatà va ser finalista en la categoria de 16 a 18 anys dels premis europeus. El projecte ‘Songs, Language & Culture’, en el qual van intervenir estudiants de primer de Batxillerat, va quedar en segona posició. Els alumnes del Jaume Callís –que van coordinar-se amb centres d’Itàlia, Portugal, Letònia, Polònia, Lituània, Suècia, Bulgària i la República Txeca– van aprofundir en el coneixement de la llengua anglesa i la música, amb el suport de les tecnologies de la informació i la comunicació, que van permetre la creació de pàgines web, blocs, xats o fòrums. El treball va facilitar l’intercanvi cultural entre els estudiants de diferents països europeus.

El centre vigatà també va aconseguir el primer premi al millor projecte en llengua espanyola en l’apartat de categories especials. Els alumnes de quart d’ESO de l’institut Jaume Callís van recollir els fruits pel treball ‘Triángulo’, elaborat conjuntament amb un centre asturià i un de portuguès. El projecte va analitzar els problemes mediambientals de les tres zones agermanades, amb un especial interès en la gestió de l’aigua.

LA PREGUNTA

Cal prendre mesures preventives davant fenomens com la DANA?

En aquesta enquesta han votat 539 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't