Aquesta setmana s’inicia la campanya “Manlleu recicla!”, amb l’objectiu d’augmentar la quantitat i la qualitat de la recollida selectiva. Inclou diverses actuacions, la primera de les quals consisteix a regalar dues bosses de ràfia a totes les famílies de Manlleu, mitjançant una visita a domicili per part d’un grup d’informadors ambientals.
Us convidem a presenciar el lliurament de les dues primeres bosses de ràfia que es farà a la família domiciliada al carrer Núria, 4 de Manlleu. I, posteriorment, la regidora us informarà dels detalls de la campanya, que aquesta setmana arriba als domicilis dels manlleuencs i manlleuenques amb una carta de presentació.
Les bosses són rígides i ideals per separar tant el vidre com el paper, cartró i els envasos a la cuina, ocupen poc espai i les nanses faciliten el trajecte de casa fins als contenidors. Poden ser molt útils per organitzar l’espai i facilitar la separació de les deixalles.