QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

El BBVA renova el compromís amb les fundacions de les antigues caixes catalanes

El president de l’entitat bancària va rebre dimecres, entre d’altres, Domènec Xicota, de la Fundació Antiga Caixa Manlleu

El 9 Nou
21/02/2025
Barcelona

El president de BBVA, Carlos Torres Vila, s’ha reunit aquest dimecres amb els presidents de la Fundació Antigues Caixes Catalanes, la Fundació LaFACT Factoria Social de Terrassa, la Fundació 1859 Caixa Sabadell i la Fundació Antiga Caixa Manlleu per reafirmar el compromís del banc amb els projectes socials i culturals en què col·laboren.

Aquest suport es manté des del 2012 quan, després de l’adquisició d’Unnim, el banc va apostar per donar continuïtat a les activitats més emblemàtiques de l’obra social procedents de les antigues caixes catalanes, atesa la importància i l’arrelament al territori. Durant aquest període, BBVA ha destinat 15,6 milions d’euros per impulsar la tasca social de les fundacions en àmbits com ara la inclusió social, l’educació, la sostenibilitat, l’emprenedoria i la cultura catalana.

En el marc de la trobada, BBVA ha anunciat l’impuls a la creació d’una nova categoria dins el Premi BBVA Sant Joan de Literatura Catalana, dirigida a escriptors i escriptores d’entre 18 i 35 anys, amb l’objectiu d’impulsar el talent jove i fomentar l’escriptura en català.

Carlos Torres Vila es va reunir amb Jaume Ribera, president de la Fundació Antigues Caixes Catalanes; Xavier Queralt, president de la Fundació LaFACT Factoria Social de Terrassa; Josep Maria Manyosa, president de la Fundació 1859 Caixa Sabadell, i Domènec Xicota, president de la Fundació Antiga Caixa Manlleu.

Durant la trobada, BBVA ha reafirmat el seu compromís amb el desenvolupament cultural i social de Catalunya i la importància de continuar impulsant els programes que aquestes fundacions desenvolupen, donat el seu impacte social.

Les activitats que han dut a terme les fundacions han impactat durant l’any 2024 en 162.000 persones, de les quals més de la meitat han participat en activitats realitzades en el marc de la col·laboració amb BBVA.

LA PREGUNTA

Està a favor de l’embargament d’armes a Israel?

En aquesta enquesta han votat 231 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't