Nota de premsa de l’Ajuntament de Vic
Un total de 20 nois i noies, d’edats entre 12 i 15 anys, participen en l’edició 2012 de Cívicus, camp de treball urbà organitzat per les regidories de Joves i Educació de l’Ajuntament de Vic.
El grup farà diverses activitats que combinen factors educatius, lúdics i de conscienciació, així com també d’aprofundir en el coneixement de la ciutat i de la seva vida associativa i social.
Al llarg de la primera quinzena de juliol el Cívicus inclou itineraris de medi ambient, visites a centres de dia de gent gran, activitats al voltant de les disminucions físiques o un taller d’iniciació al món dels castells a càrrec dels Sagals d’Osona.
Els participants van fent un diari de la seva activitat mitjançant un bloc específic (civicusvic.blogspot.com).
La segona quinzena de juliol, el Casal Esportiu, adreçat a joves de les mateixes edats, prendrà el relleu del Cívicus i aproparà als participants a la pràctica de diversos esports (natació, atletisme, beisbol, bàsquet, handbol, bicitrial,…), alhora que també els mostra el treball i la realitat de molts dels clubs i entitats existents a la ciutat de Vic.