QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Desmantellen una banda que havia comès robatoris a Centelles, Taradell i les Masies de Voltregà

Els Mossos imputen 27 robatoris més a la banda que van desmantellar a principis de febrer acusada d’entrar en 40 domicilis de Catalunya. Entre els nous furts que se’ls atribueixen hi ha el d’un domicili de Centelles, un altre a Taradell i un a les Masies de Voltregà.

El 9 Nou
21/03/2010

Els Mossos d’Esquadra han recuperat uns 400 objectes robats per la banda que van detenir a principis de febrer i que els han permès resoldre tres casos més de robatoris a la comarca d’Osona: un que es va produir a Centelles, un altre a Taradell i un a les Masies de Voltregà. Els objectes robats eren principalment joies, televisors, telèfons mòbils i ordinadors i ja han estat tornats als seus propietaris osonencs.

La banda estava formada per tres persones i quan va ser enxampada estava a punt de marxar de Catalunya perquè feia estades temporals en diversos països per evitar el seguiment policial. A Catalunya, van actuar principalment al Bages, al Vallès Oriental i a l’Occidental i a Osona. Des de la seva detenció estan en presó provisional sense fiança a l’espera que se celebri el judici.

LA PREGUNTA

Qui guanyarà el derbi Espanyol-Barça?