QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Detingut a Vic per presumpta resistència a l’autoritat

La Guàrdia Urbana de Vic va detenir aquest dimarts José L.C., de 45 anys, i veí de Vic, després de resistir-se presumptament davant d’una patrulla de proximitat. Se’l volia identificar per estar consumint, presumptament, substàncies estupefaents, segons informa la Guàrdia Urbana.


El 9 Nou
24/11/2010

Sempre segons la Guàrdia Urbana, els fets van passar a quarts de dues del migdia, a la plaça Francesc Moragues. La patrulla va intervenir per les queixes dels veïns davant del seu comportament.

En requerir la seva identificació, l’individu es va autolesionar donant un cop de cap al vidre d’un vehicle estacionat al lloc, i intentant predisposar la gent que hi havia contra els agents.

Va continuar oferint resistència activa, motiu pel qual se’l va acabar detenint, segons explica una nota de la Guàrdia Urbana de Vic.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 541 persones.