Enric i Oriol Martori són dos germans de Viladrau que han creat una empresa de producció i venda de vermuts ja preparats amb diferents sabors en càpsules per poder fer de forma ràpida i individual. L’empresa es diu Vermutissimo i ja comercialitza el seu producte des del març. Abans de crear la seva pròpia empresa Enric Martori treballava a Bacardi, marca de Martini, com a responsable de la marca a molts països. Donant voltes a com portar un vermut transformat en còctel “a molts consumidors” va arribar a la conclusió de fer-ho en càpsules. “Fer un vermut amb les fruites adequades així com les dosis és complicat i porta molta feina i en canvi amb les càpsules tot això s’evita i s’assegura la dosi adequada i la garantia del sabor”, diu Martori.
Tirar endavant l’empresa els comporta una inversió del voltant de 500.000 euros en tres anys. L’empresa es va fundar a principis del 2016 desenvolupant les fórmules i fent les proves en alguns punts de venda, primer en sobres i després en càpsules. Ara ja venen al sector de l’hostaleria (bars i restaurants) i a particulars a través de la botiga en línia. Amb aquest model fins i tot han fet vendes fora de l’Estat “com fa uns dies que vam vendre a Portugal”, diuen.
Actualment tenen al mercat sis varietats que combinen amb diferents fruites i espècies, però ja estan treballant en noves combinacions i no descarten crear “nous productes”. Fa dues setmanes van participar a la Fira del Vermut de Barcelona i va resultar segon classificat al certamen BeBussiness de Sant Cugat, fet que els permet rebre mentoratge.
{{ comment.text }}