El Consorci Hospitalari de Vic (CHV) posa en marxa, aquest mes de març, un sistema per conèixer l’experiència del pacient i recollir l’opinió que els usuaris tenen de l’assistència prestada. A través d’unes tauletes instal·lades a les tres principals portes d’entrada de l’Hospital Universitari de Vic (Urgències, Hospitalització i Consultes Externes) i als edificis B i C de la Clínica de Vic, els usuaris poden respondre un qüestionari, així com afegir comentaris i suggeriments.
Aquest sistema busca monitoritzar la satisfacció del usuaris per construir oportunitats de millora a partir de la seva experiència
La tecnologia, dissenyada per l’empresa Ratenow, se suma als altres canals que ja disposa el Consorci per conèixer l’opinió dels usuaris, gestionades per la Unitat d’Atenció al Ciutadà. Aquest sistema, estarà instal·lat, en període de prova, durant tot l’any. D’aquesta manera, si els resultats són satisfactoris, els sistema s’implantarà de forma definitiva.
{{ comment.text }}