QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

El Museu del Ter organitza un taller sobre el pa sense gluten

Els participants podran jugar amb diferents farines per veure diferències en l’elasticitat o la textura

“Per què els pans sense gluten no poden competir contra el pa de tota la vida?”. Aquest és el títol del taller que ofereix aquest dissabte el Museu del Ter. La investigadora Mireia Burdó explicarà la funció tecnològica del gluten: què és, perquè és indispensable per la textura del pa i productes similars.

Els participants al taller podran jugar amb diferents farines per veure diferències en l’elasticitat, la textura i altres aspectes que acaben incidint en la textura dels productes de panificació.

El taller s’emmarca en el projecte “Nit europea de la recerca”, dedicat a la divulgació de la ciència. L’objectiu és acostar la recerca, la innovació i els seus protagonistes al públic de totes les edats de manera planera i divertida.

El taller té lloc aquest dissabte, 20 de setembre, a les 11 h al Museu del Ter. L’activitat és gratuïta però cal inscriure’s perquè les places estan limitades a 20 persones. Us podeu inscriure en aquest enllaç.

LA PREGUNTA

S’equivoca Junts trencant amb el PSOE?

En aquesta enquesta han votat 1308 persones.