Economia “El teletreball m’ha permès decidir viure al Pirineu” Beatriu Tenas, empleada d’ALG Global i fa teletreball Tot i el teletreball, Tenas continua viatjant per feina. Aquesta setmana era al Kirguizistan | Isaac Muntadas 01/05/2022 Campdevànol Afegeix-nos com a font preferida a Google “El teletreball m’ha permès decidir on viure, que és al Pirineu”, afirma la campdevanolenca Beatriu Tenas. Ella treballa a ALG, una consultoria estratègica d’infraestructures de transport, des de l’any 2006 i és experta en temes… Contingut exclusiu per a subscriptors Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't Inicia sessió Registra't teletreballBeatriu Tenas Notícies relacionades Quan la comèdia es barreja amb la identitat sexual i de gènere El 9 Nou La contraanalítica dels fuets de Can Duran dona negatiu en salmonel·la El 9 Nou Jordi Pujol, des de Planoles: “Si alguna cosa voldria que es recordés de mi és que he intentat servir Catalunya” Adrià Capdevila Extingit un foc en un camp al camí antic de Taradell, a Vic El 9 Nou LA PREGUNTA Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades? Sí No En aquesta enquesta han votat 765 persones. Vota Les + vistes Leche Pascual presentarà un ERO per acomiadar tota la plantilla de 80 treballadors de la fàbrica de Gurb “Vaig fer el que havia de fer perquè els agents estaven en perill” “Si quan estava fent el Tour m’haguessin dit que un dia passaria pel meu poble, no m’ho hauria cregut” Sagalés inaugura a Vic un centre operatiu i unes cotxeres amb una inversió de 5 milions Verònica Ruiz deixa l'alcaldia de les Masies de Voltregà Pascual readmet vuit treballadors acomiadats de la planta de Gurb però manté el calendari de tancament Un ferit crític per un accident entre dos camions a Coll de Ravell “No és canviar el costum, sinó adaptar per incloure i respectar” Bon Preu dona per resolta la incidència que ha provocat faltes de producte en alguns supermercats Una ‘capella sixtina’ a Vic
Jordi Pujol, des de Planoles: “Si alguna cosa voldria que es recordés de mi és que he intentat servir Catalunya” Adrià Capdevila