QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Josep Terradellas, nou president dels Tonis de Manlleu

La nova junta va ser escollida per unanimitat i pren el relleu de l’equip encapçalat per Pep Molist

Josep Terradellas és el nou president de l’Associació de Sant Antoni Abat – Tonis de Manlleu. Els socis de l’entitat van escollir per unanimitat la nova junta durant l’assemblea celebrada aquest dimecres, 30 de setembre. A banda de Terradellas, el nou equip està format per Mariona Prat, com a vicepresidenta; Berta Bosch, com a secretària, i Joan Valdivieso, com a tresorer.

La nova junta pren el relleu de l’equip que presidia Pep Molist des de l’any 2020 i del qual també formaven part Judit Solà, com a vicepresidenta; Jordi Pietx, com a secretari, i Laia Dolcet, com a tresorera. El nou equip es proposa donar continuïtat a la feina feta els últims anys, mantenir l’essència dels Tonis i treballar per reforçar la presència i la participació de la festa a Manlleu. També ha volgut agrair la dedicació de la junta sortint i de les persones que al llarg dels anys han contribuït a mantenir viva l’entitat.

Els Tonis de Manlleu compten amb més d’un segle d’història. L’entitat va recuperar l’any 1978 la Fira de Reis de Manlleu i actualment és l’encarregada d’organitzar la tradicional festa de Sant Antoni Abat i el passant dels Tres Tombs.

LA PREGUNTA

Creu que s’ha de prohibir la compra d’habitatge als fons d’inversió?

En aquesta enquesta han votat 579 persones.