Els usuaris que fan servir el sistema integrat del transport públic per fer el trajecte des de Taradell fins a Vic o viceversa hi surten perdent. I és que és més car fer el trajecte fins a Vic amb una T-10 que pagar un bitllet senzill a Autocars Prats, l’empresa que fa aquest transport. El problema és que Taradell forma part de la zona 5 i Vic de la 6. En el cas que Taradell i Vic fossin la mateixa zona, com passa amb Santa Eugènia de Berga, el viatge d’una T-10 d’una zona no arriba a 1 euro. Ara, però, cada viatge d’una T-10 de 2 zones, la que correspon per aquest trajecte, surt per 1,96 euros, mentre que amb Autocars Prat costa 1,70 euros.
Taradell, a través d’Autocars Prat, es va afegir al sistema tarifari integrat l’1 de juliol. Un nou model que hauria de tenir dos avantatges per a l’usuari: una millora econòmica en el preu del viatge i que amb un sol bitllet es puguin fer tants transbordaments com siguin necessaris per anar des de l’origen fins al destí dins del temps especificat per la quantitat de zones del títol de transport.
L’Agrupació de Municipis de Transport Urbà (AMTU) ha admès l’error i, tal com explica en un comunitat el grup d’ERC de Taradell, que és qui ha fet pública la denúncia després de les queixes de diversos usuaris, el director de l’AMTU s’ha compromès a “posar-se en contacte amb l’Ajuntament i resoldre el greuge”. ERC també denuncia que els menors d’entre 4 i 13 anys no poden disposar d’una T-12, que costa 35 euros, un sol cop i fer viatges il·limitats dins la mateixa zona.