QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

ERC proposa el vigatà Josep M Reniu com a senador designat pel Parlament

És doctor en Ciència Política i de l’Administració

ACN
27/04/2021
Vic

El vigatà Josep Maria Reniu, doctor en Ciència Política i de l’Administració per la Universitat de Barcelona, és juntament amb Adelina Escandell, que ja és senadora per Sobiranistes, i l’advocat Pau Furriol, les persones que ERC ha proposat per ser senadors designats pel Parlament. Així ho ha informat el partit a través d’un comunicat aquest dimarts al migdia. Qui no repetirà com a senador és Bernat Picornell, que després de cinc anys a la cambra alta tanca una etapa com a senador d’Esquerra.

Picornell ha explicat que és una decisió personal i consensuada amb la direcció del partit. S’ha mostrat convençut que els nous senadors faran “molt bona feina” i els ha desitjat tota la sort, segons el mateix comunicat.

Amb els tres nomenaments, que ara s’hauran de portar a ple del Parlament, Esquerra tindrà en total 14 senadors i senadores, que sumats als 2 d’EH Bildu, conformaran la tercera força a la cambra espanyola amb 16 representants.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 490 persones.