QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

ICV d’Osona vol accentuar el “caràcter social” de la campanya del 25-N

Participaran en actes d’Osona el candidat Joan Herrera, a més de Dolors Camats, Miquel Àngel Essomba, Jaume Bosch o Salvador Milà.


El 9 Nou
07/11/2012

Nota de premsa d’ICV d’Osona

ICV-EUiA Osona encara la campanya electoral amb un “marcat accent social”

Els ecosocialistes presenten la campanya a Osona que comptarà amb la presència del candidat Joan Herrera, a més de Dolors Camats, Miquel Àngel Essomba, Jaume Bosch i Salvador Milà
La coalició comarcal d’ICV-EUiA a Osona ha presentat la campanya electoral per les eleccions del 25 de novembre que servirà per remarcar que per l’esquerra verda els drets socials i els drets nacionals “no són incompatibles” relacionant-ho amb l’eslògan de campanya dels ecosocialistes “…I tant si podem. Dret a decidir sí. Drets socials també”.

El candidat osonenc d’ICV, Arnau Martí, ha posat de relleu el fort accent social que tindrà la campanya per la coalició de l’esquerra verda a la comarca i assegura que “no deixarem de parlar dels més de 13.300 aturats que té aquesta comarca” i dels problemes i les retallades que afecten directament a les famílies osonenques. Segons ha destacat Martí, “la salut, l’educació, els drets socials i laborals seran prioritaris en la nostra campanya”.

Així mateix, el candidat d’ICV ha remarcat que “volem parlar de tots els drets, del dret a decidir però també dels drets que retallen CiU i PP i que dia a dia ens enfonsen més en aquesta crisi”.

El centellenc i candidat d’EUiA , Pere Mas, ha manifestat la voluntat de fer una campanya “a peu de carrer” per intentar explicar les alternatives reals a les retallades i demostrar que “sí que hi ha alternativa”. Segons Mas, “alguns intenten que ens resignem i pensem que no hi ha més remei que fer retallades”. El candidat ha destacat que la ciutadania té la possibilitat de mobilitzar-se contra les retallades a la vaga general del 14 de novembre, i que també “ho pot fer el 25 de novembre votant l’opció d’ICV-EUiA”.

Arnau Martí també ha destacat la voluntat de dirigir-se a un aspectre àmpli de la gent d’esquerres que en d’altres ocasions ha escollit altres opcions politiques i que aquesta vegada es troba indecisa. A aquests els ha emplaçat a optar per “ICV-EUiA com a força política d’esquerres, clara tan pel que fa a la posició en contra de les retallades com a favor del dret a decidir del poble de Catalunya”.

AGENDA CAMPANYA- OSONA

6 novembre. 12h Roda Premsa – Josep Vendrell – Vic – Retallades en salut

8 de novembre . 20h Acte – Agustí Colom – Vic.

9 de novembre 0,00h Enganxada del primer cartell- Vic

9 de Novembre – Salvador Milà – Vic

14 de novembre. – Vaga General

15 de novembre – Dolors Camats – Dinar Col·legi d’Advocats. Vic

16 de novembre – Miquel Àngel Essomba – Vic

16 de novembre – Jaume Bosch – Centelles

20 de novembre – Joan Herrera – Vic

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 494 persones.