QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Incendi en una casa abandonada del carrer Sant Pere de Vic

Tres dotacions de Bombers han treballat en el foc

Tres dotacions de Bombers han treballat aquest dijous a la tarda al carrer Sant Pere de Vic per apagar l’incendi en una casa abandonada, molt a prop de la font que dona nom al mateix carrer. Els cossos d’emergència han rebut l’avís cap a les 2 de la tarda, en què alertaven que sortia fum de la teulada, i han tardat unes dues hores en extingir el foc.

Ho han fet des de fora (i desmuntant la teulada) ja que no s’acabaven de refiar de l’estat ruïnós de l’estructura. A la casa no hi viu ningú. De fet, estava tapiada i els bombers han hagut de rebentar una porta per accedir-hi. A causa de l’incident, la Guàrdia Urbana també ha tallat el carrer.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 377 persones.