Tres dotacions de Bombers han treballat aquest dijous a la tarda al carrer Sant Pere de Vic per apagar l’incendi en una casa abandonada, molt a prop de la font que dona nom al mateix carrer. Els cossos d’emergència han rebut l’avís cap a les 2 de la tarda, en què alertaven que sortia fum de la teulada, i han tardat unes dues hores en extingir el foc.
Ho han fet des de fora (i desmuntant la teulada) ja que no s’acabaven de refiar de l’estat ruïnós de l’estructura. A la casa no hi viu ningú. De fet, estava tapiada i els bombers han hagut de rebentar una porta per accedir-hi. A causa de l’incident, la Guàrdia Urbana també ha tallat el carrer.