QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Investiguen les causes de la mort d’una persona trobada sense vida a Vic

S’ha localitzat als aparcaments del carrer de l’Hospital d’en Cloquer

Cap a les 11 del matí, els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís que hi havia una persona sense vida a la zona dels aparcaments del carrer Hospital d’en Cloquer a Vic. Fins aquest punt s’hi han desplaçat efectius de la policia catalana i del SEM que no han pogut fer res més que certificar que el cos trobat estava sense vida a l’interior d’un vehicle estacionat en aquest punt.

A continuació s’han iniciat les investigacions per determinar les causes de la defunció. En la primera inspecció, els Mossos d’Esquadra han determinat que no hi havia indicis de criminalitat. Pel que fa a la víctima, es tractaria d’un home al voltant dels quaranta anys. Passades les 12 del migdia encara no s’havia produït l’aixecament del cadàver i es mantenia acordonada una zona important del parc que hi ha a tocar. Ara serà l’autòpsia qui haurà de determinar les causes de la mort.

La presència dels Mossos i dels efectius del SEM així com l’acordonament de la zona ha aixecat molta expectació entre els veïns i veïnes dels habitatges propers.

Més detalls en l’edició d’EL 9 NOU d’aquest dilluns

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 297 persones.