QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

La Guàrdia Urbana investiga uns aldarulls la nit de dissabte a Vic

Arran de la denúncia d’alguns veïns, la Guàrdia Urbana va identificar set joves, presumptes autors dels aldarulls. S’estudia si se’ls pot imputar un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit.


El 9 Nou
06/07/2012

Comunicat de la Guàrdia Urbana de Vic

Sobre les 05.40 h de la matinada del passat dia 30 de juny múltiples veïns van trucar a la Guàrdia Urbana comunicant que un grup de joves estaven creant aldarulls al Passeig de la Generalitat i que es dedicaven a tombar i/o posar contenidors i altres objectes –com una pedra de grans dimensions i una barra de ferro- al mig del carrer, així com a tombar jardineres també sobre la calçada.

Gràcies a les descripcions aportades pels ciutadans, una dotació de la Guàrdia Urbana va poder interceptar el grup que provocava els incidents, integrat per set joves majors d’edat, majoritàriament amb domicili a Vic, als quals es va identificar com Guillem B, David T, Gerard P, Eudald M, Jaume M, Nil C i Albert C.

Per tot això es va obrir una investigació dels fets, que encara continua oberta, per determinar si hi ha prou indicis de la comissió d’un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit, a més d’infraccions a la vigent ordenança municipal de civisme de la ciutat.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 490 persones.