QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

La pluja provoca l’esfondrament d’una vorera d’un carrer que toca al Ges, a Torelló

Els fets han ocorregut aquesta tarda al passatge Manel Colomer. Ja feia temps que es temia que hi passés alguna cosa i per això s’hi va fer un tancat i no es deixava passar per la vorera.

El 9 Nou
13/10/2010

En concret, es tracta d’una vorera del passatge Manel Colomer, paral·lel al riu Ges, i que condueix a la zona esportiva. Feia temps que Ajuntament i Agència Catalana de l’Aigua (ACA) no es posaven d’acord sobre qui havia d’arreglar la vorera, fins que la crescuda del riu d’aquests dies ha fet que s’acabés debilitant encara més la part baixa del mur i aquest acabés baixant. També ha baixat la vorera, la barana ha quedat penjant i una farola, també.

Aquest dimecres al matí, tècnics de l’ACA s’ho vindran a mirar però no s’arreglarà fins que no acabi de baixar el cabal del riu. Ara està tallat el trànsit per aquesta part del carrer i la policia vigila que ningú hi accedeixi.

LA PREGUNTA

Creu que és beneficiosa l’expedició a la lluna?

En aquesta enquesta han votat 120 persones.