QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

La policia de Torelló engega la campanya ‘Vacances tranquil·les’

Veïns i comerciants poden avisar que marxen i les patrulles faran més vigilància sobre habitatges i establiments que hi hagi tancats durant aquests dies.


El 9 Nou
03/07/2012

Nota de premsa de l’Ajuntament de Torelló

“Igual que els estius anteriors, la Policia Local de Torelló posa en marxa la campanya ‘Vacances tranquil·les’. Aquest iniciativa s’adreça als veïns, botiguers i empresaris del municipi que tenen previst absentar-se de Torelló durant les vacances i que, per tant, deixaran desocupat el seu domicili, taller, nau, comerç o botiga.

La campanya ‘Vacances tranquil·les’ permet que els veïns o comerciants que marxin de vacances, puguin informar la policia del període que romandrà tancat el seu domicili o establiment comercial.

Només cal deixar el nom, l’adreça i el telèfon de la persona interessada a la policia local. D’aquesta manera, la policia podrà fer una especial vigilància en aquestes propietats i controlar si sorgeix qualsevol incidència (com ara una fuita d’aigua, un incendi, un robatori…) per contactar i informar-ne al propietari.

La campanya que ja s’ha portat a terme satisfactòriament els últims anys, ha començat coincidint amb el mes de juliol, i durarà fins al mes de setembre.”

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 565 persones.