El conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent, acompanyat del secretari d’Empresa i Competitivitat, Albert Castellanos, i del director de l’Agència Catalana del Consum (ACC), Francesc Sutrias, ha presidit aquesta tarda l’acte de commemoració dels 18 anys de la creació de l’Agència, que, des de l’any 2004, exerceix les competències en matèria de consum que té assignades la Generalitat.
En el marc de la celebració, l’Agència ha lliurat nou reconeixements a empreses, entitats i institucions, mitjans de comunicació i persones que han destacat per la seva contribució a la defensa dels drets dels consumidors, a la bona entesa entre empreses i administració i a la difusió dels valors de consum responsable. D’aquesta manera han reconegut la Fundació Espigoladors; la iniciativa “Soc gran, no idiota”, impulsada per Carlos San Juan; l’Associació Catalana de Vending; la Cecot; la revista Opcions; la periodista Lorena Amo; la iniciativa “Pam a pam, el teu mapa d’Economia Solidària”; la iniciativa “Mapa de consum responsable” de l’Ajuntament de Sabadell i la iniciativa “Llet a un preu just”, fruit de l’aliança entre la Cooperativa Plana de Vic i els supermercats Bonpreu i Esclat.
D’aquesta aliança entre Vaquers Plana de Vic i els supermercats Bonpreu i Esclat, l’Agència de Consum en destaca la comercialització, sota la marca “Terra i Tast”, la llet de les explotacions ramaderes familiars de la comarca d’Osona a un preu just per als ramaders, vetllant pel futur del sector lacti català.
{{ comment.text }}