QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’Ajuntament de Roda vol reduir el que cobren els regidors

Aquesta és, segons l’alcalde, Antoni Llach, una de les primeres mesures de contenció de la despesa pública.


El 9 Nou
09/06/2010

L’equip de govern de l’Ajuntament de Roda, format per Independents pel Progrés de Roda (IPR-PSC) i CiU, presentarà en el proper ple del 17 de juny una proposta de reducció dels preus que cobren els regidors per assistència al ple i les juntes de govern.

Els regidors de Roda no cobren un sou sinó que reben una indemnització per assistir als plens i juntes de govern, els preus de les quals es van marcar l’any 2003 i no s’han incrementat mai.

El consistori ho presenta en la línia de la reducció dels salaris dels treballadors públics en aplicació del decret del 20 de maig aprovat pel govern central.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 645 persones.