QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’alcalde de Seva, Èric Vila, tampoc paga el peatge de l’autopista

Èric Vila ha penjat un vídeo de la seva acció a Twitter. Després d’informar que no vol pagar, espera que li prenguin nota de la matrícula i el model del cotxe, demana que li posin el semàfor en verd i, quan ho fan, continua circulant sense pagar el peatge.


LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 357 persones.