QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’Aplec de la Rosa a Lurdes i al Castell de Tona no es farà aquest 2020

Tot i que no es farà la festa, apunten l’objectiu de poder fer una trobada més endavant i així gaudir de les danses i l’esperit de l’Aplec

El 9 Nou
14/04/2020
Tona

A través d’un comunicat emès per l’ajuntament de Tona aquest matí s’ha enunciat que totes les entitats que participen en l’Aplec de la Rosa a Lurdes i al Castell han decidit anul·lar l’edició d’aquest any. L’Aplec és la festa més emblemàtica de Tona i enguany arribava a l’edició 78.

Com és habitual, l’Aplec de la Rosa a Lurdes i al Castell estava previst pel cap de setmana de la segona Pasqua, que enguany cau entre el dissabte 30 de maig i el dilluns 1 de juny. En el comunicat es remarca que ja es treballa en l’Aplec del 2021 i també s’apunta a la possibilitat que quan tot hagi passat “és probable que alguna celebració us proposem, per tal d’aplegar-nos i gaudir de les danses, fidels a l’esperit de l’Aplec”.

LA PREGUNTA

Creu que Espanya ha d’incrementar la despesa en Defensa?

26%
74%
En aquesta enquesta han votat 232 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't