Després d’una setmana marcada pels problemes, l’Ajuntament de Tona ha informat aquest dissabte a la tarda que la normalitat i la correcta atenció als usuaris de la residència Prat es va recuperant. Segons expliquen, la nova direcció del centre -a càrrec de l’empresa Acurat Iniciativa Social- ja ha cobert “tots els torns de treball, i l’atenció als residents és fluida i constant”.
En aquesta línia també informen que “la comunicació amb els familiars s’ha restablert i ja funciona amb normalitat per via telefònica. En les últimes hores les residents ja han pogut parlar amb les seves famílies”. El consistori també agraeix la feina de tots els voluntaris i voluntàries del poble que van ajudar a atendre les persones de la residència en els moments més complicats, així com les professionals del CAP de Tona i de la mateixa residència Prat, que han passat dies difícils.
Un brot de Covid-19 va causar estralls a la residència privada Prat, afectant a diversos usuaris -alguns dels quals han mort-, i també a la plantilla. L’absència de professionals va fer insostenible mantenir una bona atenció a la gent gran, i davant d’aquest escenari, l’ajuntament va reclamar que s’intervingués l’equipament. Així ho va decidir aquest dijous la conselleria de Treball, Afers Socials i Família.
{{ comment.text }}