QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Les fortes ràfegues de vent obliguen a suspendre el tren de Ripoll a Puigcerdà

S’ha establert un servei per carretera entre la capital de la Cerdanya i del Ripollès. Les ràfegues de vent en el tram afectat superen els 120 quilòmetres per hora.


El 9 Nou
07/02/2012

Les fortes ràfegues de vent obliguen aquest dimarts entre les onze del matí i les tres de la tarda a interrompre el tràfic ferroviari a la línia R3 de Rodalies entre les estacions de Ripoll i Puigcerdà, segons informa la companyia Renfe.

En total, es veuran afectats cinc trens que uneixen l’Hospitalet de Llobregat amb la capital de la Cerdanya i viceversa. Els trens iniciaran o finalitzaran el seu recorregut a l’estació de Ripoll i per a la resta del trajecte Renfe ha habilitat un servei per carretera entre Ripoll i Puigcerdà.

Aquesta nit hi ha hagut ratxes de fins a 88 quilòmetres per hora, que s’han registrat a l’estació meterològica de Muntanyola. A Montesquiu, Gurb i Perafita els cops de vent han arribat als 65 quilòmetres per hora. S’espera que el vent continuï bufant fort en alguns punts del país, però a les comarques centrals ja no serà tan intens. Les temperatures pujaran lleugerament.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 726 persones.