QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’imitador d’Iniesta al ‘Crackòvia’, el 21 de febrer en un acte benèfic a favor d’Haití a Taradell

L’acte es farà el 21 de febrer a Can Costa i Font i comptarà amb la participació d’altres artistes locals.

El 9 Nou
05/02/2010

El diumenge 21 de febrer, les entitats de Taradell organitzaran un acte benèfic pels damnificats del terratrèmol del 12 de gener a Haití. Els diners que es recaptin amb l’entrada i el sorteig de dues paneres es destinaran a un dels projectes de la Creu Roja al país devastat.

Les activitats començaran a dos quarts de 5 de la tarda, amb una cercavila pel centre del poble que sortirà de les plaça de les Eres. Tot seguit, a les 5, començarà una colla d’actuacions a Can Costa. Per l’escenari hi passaran l’Escola de Música, l’Associació Country d’Osona, l’Esbart Sant Genís, la Coral l’Arpa, Tastet de Gospel, Teatre Gottic, Canya que no és conya, l’Espai Món-rodó i Tint Taradell Teatre. A més, l’acte tindrà la col·laboració especial de l’imitador Oriol Cruz, conegut per la imitació que fa del jugador del Barça Iniesta al programa ‘Crackòvia’ de TV3 i el ventall de personatges que imita al Versió RAC1 de Toni Clapés, com ara el Mag Fèlix, Ferran Adrià o Pedro Piqueras.

Entitats organitzadores: Protecció Civil Voluntaris de Taradell, Comissió Festa d’en Toca-sons, l’Escola de Música, la Coral l’Arpa, Associació Country d’Osona, Esbart Sant Genís, Teatre Gottic, Espai Món-rodó, Tint Taradell Teatre, Som Dones, Canya que no és conya, Tastet de Gospel, Colla Jove de Grallers i Geganters de Taradell i Ràdio Taradell.

Amb la col·laboració de: Ajuntament de Taradell, Agrupació de Botiguers de Taradell, Bon Preu, Embotits Cassany i el Xocolater de Taradell.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 509 persones.