QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Manlleu fomenta la planificació familiar amb accions formatives adreçades a les dones

El mes de juny va finalitzar una nova edició dels tallers setmanals de Planificació Familiar “El nostre entorn” adreçats a dones de 20 a 50 anys amb l’objectiu de promoure l’apoderament de les dones en situació de vulnerabilitat social.


El 9 Nou
06/07/2015

L’han fet 46 dones repartides en 3 grups diferents. A partir del proper mes d’octubre està previst iniciar-ne un de nou titulat “El nostre entorn” amb un grup de 15 dones.

Nota de premsa

Des del desembre de 2013 l’Àrea de Promoció Social i Personal de l’Ajuntament de Manlleu, conjuntament amb el Centre d’Atenció Primària de Manlleu i l’empresa Vincle, porten a terme uns tallers de planificació familiar per a dones de 20 a 50 anys. L’objectiu dels tallers és promoure l’apoderament de les dones en situació de vulnerabilitat social i fer que aquestes disposin de ple coneixement i llibertat per decidir sobre la seva maternitat i model de família.

Els tallers de Planificació Familiar “El nostre entorn” consten de 9 sessions, setmanals, que són realitzades per una professional de Vincle i una mediadora i compten amb les col·laboracions dels professionals del Centre d’Atenció Primària de Manlleu de l’àrea de Salut Sexual i Reproductiva i de Pediatria i tècnics de l’Ajuntament de Manlleu. Un cop finalitzades les 9 sessions les dones que decideixen continuar formant-se sobre el tema, són convidades a fer-ho en sessions mensuals.

Han passat pel taller un total de 46 dones repartides en 3 grups diferents. A partir del mes d’octubre està previst iniciar una nova edició del taller setmanal “El nostre entorn” amb un nou grup de 15 dones.

Aquest programa està finançat a través del Programa de Desenvolupament Comunitari del Departament de Benestar i Família de la Generalitat de Catalunya.

Les persones interessades poden dirigir-se a l’Àrea de Promoció Social i Personal de l’Ajuntament de Manlleu a fer la seva petició (carrer Enric Delaris, 7).

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 369 persones.