QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Mor d’accident laboral un veí de Moià després de caure d’una alçada de cinc metres a l’empresa on treballava

L’accident es va produir ahir al migdia, a l’empresa Corporació Alimentària Guissona SA de Moià. El treballador, de 36 anys, ha mort aquesta matinada a conseqüència de les greus ferides.


El 9 Nou
27/10/2010

Comunicat dels Mossos d’Esquadra

“Un home de 36 anys, Joaquín S. P., amb domicili a Moià (Bages), ha mort aquesta matinada a l’Hospital Sant Joan de Déu de Manresa, com a conseqüència de les greus ferides que es va fer ahir a la tarda en caure d’una alçada de 5 metres quan estava treballant a l’empresa Corporació Alimentària Guissona SA de Moià.

L’avís de l’accident va tenir lloc a les 14.11 hores. La víctima es trobava en una plataforma quan es va precipitar a terra. El treballador es va mantenir conscient i va ser traslladat en estat greu a la Unitat de Cures Intensives de l’hospital. Durant la nit el seu estat ha anat empitjorant fins que ha mort”.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 568 persones.